joi, 27 iunie 2013

E vacanță!

     


          A venit vacanța. În sfârșit! Când credeam și eu că urmează o perioadă de relaxare luuuuuungă, D. și  A. m-au bombardat cu întrebările lor:
- Când facem teme?
 - Când începem lecțiile de vacanță? Ne-ai promis!
Asta, ca urmare a activităților făcute anul trecut, pe  la sfârșitul lunii august. Oricum, se pare că le-a plăcut.
D. și A. sunt nepoatele  mele de 11 , respectiv 4 ani, dornice de a se juca altfel cu mătușa lor.
Acum sunt în faza de pregătire a activităților. Nu știu încă ce voi face (mă refer la teme ) sau care vor fi cunoștințele de însușit. Cred, că voi pregăti, în primul rând activități distractive, deoarece e vacanță și e la început, voi alege tema ținând cont de preferințele lor, dar și în funcție de inspirația de moment,  apoi voi aborda cunoștințele necesare .
       Azi am primit niște crini superbi și am observat pe afară o mulțime de fluturi negri cu buline albe, o specie pe care nu am descoperit-o până acum. Numele stiințific al fluturelui este-  Amata phegea, o specie toxică pentru păsări, are caracteristic zborul ”leneș și greoi” ( chiar stă la prins).  Să fie acesta un punct de plecare pentru lecții ? Voi vedea.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu