sâmbătă, 26 octombrie 2013

Vesel sau trist?

        Pictura îi  atrage în permanență pe copii, în special pe cei mici, care se află la început de grădiniță și sunt curioși să descopere acuarelele, pensoanele etc.
      Inițierea o fac de obicei prin dactilopictură ( pictura cu degetele),  urmată  apoi  cu amprentarea palmei . În primele săptămâni de grădiniță sunt multe lacrimi la începutul programului,  și pentru a-i încuraja, am realizat o activitate (întâlnirea de dimineață) ”Cum te simți azi? Ești vesel sau trist?” ,  în care le-am prezentat   ”fețe” vesele și triste, pe care le-am desenat pe farfurii din carton. I-am încurajat să-și exprime stările  sufletești și au concluzionat că este mai bine să fii vesel decât trist.
       Am continuat cu pictarea  chipurilor din carton, bineînțeles cu degetele.



   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu