marți, 10 septembrie 2013

Organizare



       Concediul s-a terminat. Peste câteva zile începe un nou an școlar. În tot acest timp, încerc să mă organizez cât mai bine și repede, deși, am început să selectez diverse materiale interesante de pe internet, încă din timpul vacanței, pe care le voi folosi cu siguranță la grupă.

       Încerc să-mi pun la punct toate documentele.
Pe lângă planificările obligatorii necesare: planificarea tematică, proiecte, graficul activităților cu părinții, activitățile de consiliere, activitățile extrașcolare, pentru care am pregătit bibliorafturi și etichete, eu am nevoie de un alt  calendar- jurnal, care să cumuleze toate datele importante de serviciu dar și personale,  care să-mi fie de folos, în special când sunt acasă.

     Știu că mă așteaptă un program foarte încărcat și îmi doresc să fac foarte multe lucruri ce țin de educație dar și de dezvoltare personală.  Din acest motiv, e foarte util acest calendar de care vă spuneam, care să însumeze tot,   de exemplu:  concursuri școlare la care aș dori să particip, perfecționări, simpozioane  care de multe ori sunt anunțate cu două luni înainte, îmi plac,  salvez informațiile  fie într-un folder , fie pe desktop, dar de obicei uit de ele, deoarece sunt anunțate mult prea devreme și nu le trec într-un centralizator.

     Anul trecut am folosit un astfel de calendar pentru activități extrașcolare descărcat de pe internet și mi-a fost de folos, în acest an voi face la fel, un caiet- jurnal, mare care să conțină tot ce mă interesează: planuri de economisire, curățenie, proiecte de dezvoltare personală, activități didactice, planuri de concediu și multe altele). Deja am început să caut pe internet, există  o mulțime de astfel de articole, le voi tria și voi selecta doar ceea ce  mi se potrivește.Câteva ideile găsiți   AICI - unde sunt  o mulțime de planuri printabile și idei de structurare.

Agendele mele care așteaptă modificări:


      Mult succes în acest an școlar vă doresc!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu