sâmbătă, 13 iulie 2013

Leul - activitate practică


          Nu ne puteam hotărî, ce activitate practică să facem; dacă în această săptămână,  tot am vorbit de Africa, elefanți și alte animale. A. a decis că vrea să facă un leu, și așa ne-am început treaba. 

             Am pregătit materialele: 
             - trei farfurii din carton,
             - foarfece,
             -culori acrilice,
            -pensoane,
             -lipici.

       O farfurie am lăsat-o întreagă, ea fiind capul leului, alta am tăiat-o în partea de jos, pentru corp; urechile , coada și picioarele le-am decupat din a treia farfurie.  


A urmat pictarea capului și tăierea coamei leului cu foarfecele.


Pictarea celorlalte părți  și lipirea lor a necesitat timp mult pentru uscare, dar ceea ce ieșit, a fost frumos.  


Și, așa arată leul A.-ei , din Africa, prietenul lui Zambai- elefantul.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu