joi, 1 ianuarie 2015

Impresii

Am revenit....
Au trecut anotimpuri, mai exact un an si cateva luni, de cand nu am mai postat aici, dar  incerc sa recuperez cumva.
Acest blog , uitat de mine, s-a bucurat de vizitatori, carora tin sa le multumesc pentru  rabdarea de a  citi cateva dintre postari, care sper ca au fost de folos.

 Au fost momente deosebite si pentu mine...

O zi anume din iarna  lui 2014, s-a dovedit a fi cea mai calduroasa din luna  lui gerar, asa cum mi-am dorit de cand ma stiu, ce a adus in loc de flori de gheata, boboci de flori ca in luna lui martisor.


Si-apoi vise implinite in vara...
Am visat la arome diferite, la pasi purtati departe, la bucuria descoperirii de noi locuri si oameni  si care s-a concretizat intr-o  calatorie de neuitat, in urma careia am concluzionat ca e  bine sa  visezi cu ochii deschisi, ca nu se stie niciodata unde ajungi si ce se indeplineste.

Bruges
Antwerpen
Antwerpen
Londra


Si am ajuns repede la toamna, un anotimp care a fost cam pe fuga, a venit, a dat bruma, a strans frunzele fara sa le fi colorat si imediat a lasat loc iernii .

Abia am reusit sa admir frumusetea ei, cautandu-i din greu comorile, cateva frunze ruginii, scaldate in bunatatea soarelui de toamna. Cam asa aratau..........




Parcul Copou- Iasi





E frumoasa toamna! Ce-i drept, ma coplesesc culorile ei..............

A venit si iarna, cu farmecul ei in tonuri de gri, despre care spunea  Sinclair Lewis, ca e o ocupatie si  nu un anotimp........


dar de neegalat in culorile apusului de soare............




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu