vineri, 18 octombrie 2013

Activitate în aer liber...

              ..sau cum se poate transforma o simplă participare la un spectacol cu demonstrații  aeriene de parașutism și aviație într-o  lecție desăvârșită și bogată în  conținut.



            Un  proverb chinezesc spune că ”orice călătorie începe cu primul pas”. Așa și noi am făcut primul pas până la mașină și de acolo-  direcția aeroport.

        Am urmărit niște demonstrații deosebite, de calitate, realizate de persoane avizate.

      A fost o ocazie bună pentru nepoata mea A., care  s-a familiarizat  cu noțiuni noi, a văzut aeroportul, a observat activitatea unui pilot, avioane, parașute, elicopter etc. A fost foarte încântată, mai ales că a  dat mâna cu un pilot și a primit de la acesta o vedere cu autograf, pe care a purtat-o cu ea mult timp...

 Câteva imagini din spectacolul aerian:
























   Și ca  această activitate să fie completă, acasă  am consultat Enciclopedia, publicată la editura  Litera și am răsfoit cărțile cu și despre aviație .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu