luni, 1 iulie 2013

Semne de carte

     În general citesc multe cărți. Trebuie să mă informez zilnic, să le răsfoiesc, să pun tot felul de semne, mai ales atunci când îmi pregătesc activitățile pentru a doua zi; uneori reușesc să adun pe birou câte un teanc  mare de cărți, puse una peste  alta. Azi, pentru că am avut timp liber, am hotărât să-l dedic cărților, bineînțeles citind, dar și înfrumusețându-le cu câte un semn de carte.
   Am început cu un semn de carte simplu, croșetat din fir de bumbac degrade.  Arată cam așa..


Pentru următoarele semne de carte m-am inspirat de aici. Acestea le voi oferi cadou  D-ei și A-ei. Am printat color, pe un  carton  cu striații, de culoare galben deschis. Am decupat bufnițele și le-am pregătit după  cum se observă în fotografiile de mai jos.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu