joi, 4 iulie 2013

Crin de apă, mac oriental în stilul Georgiei O” Keeffe

 Mi-am dorit de mult timp să pictez împreună cu A. și cu D. , câte o floare  în stilul Georgiei O' Keeffe.  Am urmărit o prezentare video de aici, după care am trecut la treabă, înarmate cu pensoane, foi, tempera, culori acrilice, foarfece, carioca, farfurii de carton  și lipici.  
A. a dorit să picteze crinul de apă, iar D.  un mac oriental. Pentru realizarea lor, au respectat următorii pași:

1. Au pregătit fondul tabloului, pictând foaia cu acrilice.

 

2. Dintr-o farfurie de carton am desenat și decupat un crin cu șase petale pentru pictura A.-ei, iar dintr-un rest de carton am tăiat staminele;

4. A urmat pictarea florilor și a frunzelor.
 A. a umezit întreaga suprafață a crinului cu apă și a aplicat culoarea cu vârful pensonului. 

 

  

 

D. a desenat floarea și frunzele și le-a pictat.



 



5. După ce s-au uscat, au decupat frunzele, florile și le-au  lipit. 

- Crinul de apă-  
 

 

-Macul -

   
 

Lucrările terminate arată așa: 







Acesta este crinul de apă: 


Sursa - foto

   După atâta muncă, le-am pregătit un joculeț. Nu întâmplător am făcut astăzi flori după modelul celebrei artiste, fiind ziua națională a Statelor Unite ale Americii, am dorit să afle mai multe despre o reprezentantă desăvârșită a artei. Pentru joculeț, le-am pregătit cartonașe cu  câteva dintre picturile Georgiei O' Keeffe.  Le-am prezentat, pe rând, fiecare  dintre picturi și le-am explicat regulile jocului. Am întors cartonașele cu fața în jos, iar ele ridicau câte un jeton și trebuia să denumească tabloul.  Jocul a fost distractiv, A. o adoră pe celebra artistă și chiar a reținut cum se numește fiecare pictură. E amuzantă, încă nu rostește clar toate sunetele, iar ceea ce spune este  întru totul, original.  Un lucru e sigur - A. o iubește nespus pe Georgia O'Keffee și sigur o va ține minte mult timp și  s-a hotărât : își dorește să devină o pictoriță celebră ca și ea. 




Jetoanele le puteți descărca de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu