sâmbătă, 2 februarie 2013

Pinguinul Willy

                În săptămâna dedicată studiului despre animalele de la poli, le-am făcut cunoștință copiilor cu un alt personaj simpatic - Pinguinul Willy. Au învățat un cântecel despre el, activitate care a continuat cu o aplicație practică. Cântecelul l-am găsit pe internet, iar versurile sunt prezentate mai jos:




PINGUINUL WILLY

Îmbrăcat frumos în frac,
Cu ghetuțe moi de lac;
Chiar cu un ghețar vecin
Locuiește un pinguin.
Al său nume este Willy 
Și e văr cu Chilly Willy 
Însă dis de dimineață, 
El își bea ceaiul cu gheață. 
Legănâdu-se agale 
Mândru ca un dirijor, 
Trece pinguinul Willy 
Sufletul ghețarilor. 


Lui îi place și-nghețata
Dar c-un pește îl dai gata;
Willy –pinguin frumos,
Este foarte pofticios.
Haideți să cântăm puțin 
Despre domnul pinguin,
Pinguinul e-un simbol:
Lipa, lipa pe la pol. 
Legănâdu-se agale,
Mândru ca un dirijor,
Trece pinguinul Willy
Sufletul ghețarilor.


În cadrul activității practice, copiii au decupat și lipit silueta unui pinguin pe un carton colorat (albastru sau mov), apoi au lipit bucățele mici de hârtie, pe care inițial au rupt-o și au separat-o în funcție de culoare. Șablonul l-am găsit  aici .
Acestea sunt lucrările copiilor:




Într-o altă activitate am realizat o machetă- ”Pinguinii pe aisberguri”.






       
Câteva dintre șabloanele pinguinilor le-am luat de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu