sâmbătă, 9 februarie 2013

Gânduri în nuanțe

   
    Îmi plac cărțile. Oriunde le văd, îmi dă o stare de bine. Am multe cărți, în ultima vreme s-au ivit tot felul de oportunități de a achiziționa cărți din colecții diferite, la un preț rezonabil și bineînțeles nu am stat mult pe gânduri și le-am cumpărat. Le citesc. Nu pe toate odată, pe rând, dar le citesc.
Îmi plac bibliotecile. Le ador pe cele trendy, cu mult bun gust care dau mai mult a artă, pentru cei mici, pentru cei mari, create de designeri sau  de oameni simpli care înțeleg armonia și simt naturalețea firească a lucrurilor, care înțeleg perfect că există un designer suprem care oferă modele autentice, pline de culori,  cu o îmbinare perfectă așa cum unele cărți încearcă să le copie. Îmi plac toți cei care știu să citească printre rânduri perspectiva vieții  în orice situație.
  Îmi plac oamenii care citesc, pentru că îmi plac cărțile.    




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu